Vaikai ir paaugliai yra ypač pažeidžiami šiuo sudėtingu pandemijos laikotarpiu. Sunku, kai nėra kam išsipasakoti, neturi draugų ir šeimos palaikymo. Vaikai ir paaugliai iš visos Lietuvos dėl jiems iškylančių sunkumų (prievartos, patyčių, nesutarimų su tėvais ar draugais, konfliktų, vienišumo jausmo, netekčių, išgyvenamos krizės ir kt.) gali išsipasakoti „Vaikų linijos“ savanoriams bei gauti reikalingą pagalbą.
Pagalbos teikimas vaikams ir paaugliams siekia užtikrinti įvairių neigiamų socialinių reiškinių ankstyvąją prevenciją. Kuo anksčiau vaikui yra suteikiama pagalba, tuo mažesnė tikimybė atsirasti įvairioms psichosocialinėms problemoms, tokioms kaip vaikų ir paauglių nusikalstamumas, priklausomybės ar savižudybės.
„Vaikų linijos“ konsultantai kasdien atsiliepia į maždaug 300 vaikų skambučių ir žinučių internetu, kuriomis vaikai dalijasi savo išgyvenimais, sunkiais jausmais, o kartais – ir džiugiomis patirtimis, apie kurias neranda kam papasakoti. Vaikus išklauso daugiau nei 350 savanorių konsultantų, sėkmingai baigusių „Vaikų linijos“ mokymus.
Pastaraisiais metais „Vaikų linijos“ galimybės išklausyti vaikus auga – jei 2014 m. užteko galimybių atsiliepti tik į 1 iš 17 vaikų skambučių, 2020 m. „Vaikų linija“ galėjo išklausyti 2 iš 3 pasikalbėti norėjusių vaikų. Karantino metu daugiau vaikų ir paauglių savo sunkumais norėjo dalintis internetu, todėl „Vaikų linija“ prailgino pokalbių internetu („chatu“) laiką bei linijų skaičių, nuolat ruošia savanorius konsultuoti vaikus būtent šiuo pagalbos būdu.
Kviečiame Jus savo auka prisidėti, kad „Vaikų linija“ galėtų išklausyti dar daugiau mums skambinančių ir rašančių vaikų!