„Ačiū, jog kad ir kaip sunku kalbėti vienomis ar kitomis temomis, kantriai manęs palauki, kol pasiryšiu, kad visada manim tikėjai ir leidai Tavim pasitikėti ir prisileisti ten, kur skauda ar ne visada yra tam žodžių“.
„Ačiū Tau, savanore, už šį dovanotą laiką man, pokalbį, padrąsinimus, paskatinimą, tikėjimą, didesnį nei mano pačios savimi“.
„Labai bijojau, kaip rašyti, ką rašyti, bet viskas taip lengvai ir sklandžiai praėjo, dėkoju labai už supratingumą“.
Vaikų atsiliepimai po pokalbių Vaikų linijoje
Vaikų linija – emocinės paramos tarnyba, kasdien atsiliepianti į beveik 300 vaikų bei paauglių skambučių ir žinučių internetu. Specialiai apmokyti savanoriai-konsultantai kasdien yra pasiruošę išklausyti vaikus ir paauglius telefonu bei susirašinėjant internetiniais pokalbiais.
Vaikų linijos veiklos principas – klausyti ir girdėti kiekvieną besikreipiantį vaiką, nemoralizuojant ir nenuvertinant jo patiriamų jausmų ir kartu ieškoti būdų, kaip įveikti sunkumus. Kasdien teikiama emocinė parama yra anonimiška, konfidenciali ir nemokama.
Kad galėtų atsiliepti į kiekvieno vaiko skambutį ar žinutę, Vaikų linija turi prikviesti, atrinkti, apmokyti ir paskatinti geros valios žmones, nusprendusius paskirti savo laiką, žinias ir jėgas savanoriauti organizacijoje. Savanoriai – tai palaikančios širdys ir atidžiai klausančios ausys, kurios priima vaikus tokius, kokie jie yra.
Padėkite išklausyti vaikus skirdami paramą Vaikų linijai!
Kuo daugiau išgirstų ir priimtų vaikų, tuo šviesesnė visuomenė.