Ar teko būti mieste, kur gatvių pavadinimai ir iškabos užrašytos Jums visai nesuprantama kalba, o žmonės skuba aplenkdami Jus ir net nestabteli, kai bandote ko nors pasiteirauti? Jie nesupranta Jūsų kalbos, o Jūs nesuprantate, kodėl jie tokie nedraugiški.
Gausiame nuolat besikeičiančių įvykių, juos lydinčios informacijos ir transliuojančių technologijų įvairovės sraute vyresnio amžiaus žmonės pasijunta tarsi svečioje šalyje. Naujienų portalai mirga marga – vos tik susigaudei, kurį mygtuką reikia spustelti, o štai, žiūrėk, naujas „baner‘is“ iššoko; paskambinus klientų aptarnavimo telefonu į reikiamą įstaigą galima ir užsnūsti, kol išklausai visą galimą pasirinkti meniu, tačiau vis vien neišgirsti tau reikiamos paslaugos. Neseniai vyravusią COVID-19 pandemijos temą pakeitė karinės aktualijos – kaip atsirinkti, ar ko nors svarbaus nepraleidau?
Bet kurio amžiaus žmogui bandymas susigaudyti informacijos gausoje kelia nerimą ir neviltį. Vyresnio amžiaus žmonėms labai svarbu žinoti kontaktą „čia ir dabar“, kuris nuramina ir padeda surasti atsakymus į paprastus klausimus: „Kaip man sužinoti savo šeimos gydytojos darbo laiką?“, „Nunėriau staltiesėlę – kaip ją galėčiau išsiųsti anūkei į kitą šalį?“ ar „Nemiegu naktimis – vis galvoju apie Ukrainos žmones, ką patartumėte daryti?“
Pandemijos laikotarpiu sukurta „Sidabrinės linijos“ paslauga senjorams – informacinė pagalba telefonu 8 800 800 20 – pasiteisino. Jie noriai skambina, o mes iškart, aiškiai ir suprantamai padedame surasti atsakymus, nukreipiame tiksliai į tą organizaciją ar įstaigą, kuriai aktualus klausimas skirtas.
Mažiau nerimo ir nežinomybės = laimingesni senjorai = draugiška šalis senatvei.
Kviečiame prisidėti prie senjorų savarankiškumo didinimo ir galimybės susirasti informaciją iškart, kai jos reikia!