Daugeliui vaikų, turinčių aktyvumo ir dėmesio, emocijų ir elgesio, įvairiapusių raidos sutrikimų, patiriantiems nerimą, baimę ar dėl psichologinių ir socialinių įgūdžių stokos, pasireiškia sensorinės sistemos ypatumai, kurie trukdo kasdienybėje. Dėl nervų sistemos jautrumo, jie susiduria su iššūkiais reguliuojant atsaką į dirgiklius. Trūkstant sensosrinės darnos, vaikas blogai jaučiasi savo kūne, aplinkoje, nenori žaisti, mokytis, kyla elgesio ir bendravimo sunkumų.
Įveikti šiuos iššūkius gali padėti specialistai, taikydami sensorinę terapiją. Biržų švietimo pagalbos tarnyba inicijuodama projektą „Pojūčių mokykla“, siekia įsigyti sensorinę įrangą, kurią taikant vaikams bus mokoma tinkamai reaguoti į aplinkos dirgiklius. Šiuo metu specialistai konsultuodami, vesdami užsiėmimus vaikams jau taiko smėlio, dailės, žaidimų, muzikos terapiją. Ši naujai įsigyta įranga padės tikslingiau ir nuosekliau lavinti sensorinius atsakus į aplinkos dirgiklius jau po truputį žengiantiems į priekį mūsų mažiesiems klientams. Remiantis specialistų patirtimi, sensorinės terapijos poveikis akivaizdus, pavyzdžiui, autizmo spektro sutrikimų turinti mergytė išmoko prisitaikyti prie aplinkos – nebebijo terapeutės, netgi ją apkabina, ne taip jautriai reaguoja į gatvėje praeinančius žmones.
Mūsų tikslas – padėti sensorinių sutrikimų turintiems vaikams patirti ir suprasti, kad pojūčiai gali būti saugūs. Sensorinės terapijos užsiėmimų metu bus stiprinami ir sensorinės savireguliacijos gebėjimai – vaikai išmoks adekvačiai reaguoti į aplinką, sutelkti dėmesį bei nusiraminti.