Vaikai ir paaugliai skambina ar rašo internetu „Vaikų linijai“, norėdami pasidalinti savo sunkumais, papasakoti apie sudėtingas savo gyvenimo situacijas, ieškodami palaikymo, išklausymo ir supratimo. Kasdien „Vaikų linijos“ konsultantai atsiliepia vidutiniškai į 300 vaikų skambučių, žinučių ir laiškų internetu.
Šventiniu laikotarpiu vaikų sunkumai niekur nedingsta – dalis vaikų per šventes jaučiasi dar vienišesni, išgyvena dėl prastų santykių su tėvais ir kitais artimaisiais, nesijaučia saugūs savo namų aplinkoje, neturi su kuo pasidalinti kylančiais stipriais jausmais. Pokalbis telefonu ar internetu su budinčiais „Vaikų linijos“ konsultantais tokiems vaikams dažnai yra saugus būdas sulaukti palaikymo, būti išgirstiems ir kartu ieškoti galimybių, kaip pasijusti geriau.
2020 m. gruodį „Vaikų linija“ atsiliepė į 12 500 vaikų skambučių ir 240 pokalbių internetu – budintys savanoriai konsultantai su vaikais ir paaugliais bendravo beveik 2000 valandų. Dažniausiai vaikai ir paaugliai su „Vaikų linijos“ konsultantais kalbėjosi apie sudėtingus santykius su tėvais ar draugais, kylančias mintis apie savižudybę, patiriamą fizinę, seksualinę ar emocinę prievartą, patyčias, fizinę sveikatą, išgyvenamą baimę ir nerimą, vienišumą, sudėtingus santykius su savo vaikinu/mergina ar broliais/seserimis, savęs žalojimą, netektis, nepasitikėjimą savimi, išgyvenamą depresiją. „Vaikų linijos“ galimybės leido atsiliepti į 2 iš 3 vaikų skambučių ar žinučių internetu.
Kviečiame savo auka užtikrinti, kad kiekvienas vaikas, norintis pasikalbėti šių metų šventiniu laikotarpiu, būtų išklausytas ir palaikytas. Kartu suteikime šviesesnes šventes sunkumus išgyvenantiems vaikams!