Aukok periodiškai Tapk ambasadoriumi PARAMA

Padėkime vaikams pritapti (2010.06-09)

Atgal

Padėkime vaikams pritapti (2010.06-09)

Sostinės Naujosios Vilnios mikrorajonas – viena labiausiai socialiai nuskurdusių Vilniaus vietų. Smukusi ekonomika ir sparčiai išaugęs nedarbas ypatingai skaudžiai smogė šios vietos gyventojams: neturtas, kalbinis barjeras ir išsilavinimo trūkumas sudarė sąlygas atsirasti socialinei atskirčiai. Vaikai ypač sunkiai išgyvena pablogėjusias gyvenimo sąlygas bei slogią atmosferą namuose. Dėl patiriamo streso paaugliai dažnai tampa pikti, jiems darosi vis sunkiau bendrauti ne tik su bendraamžiais, bet ir šeimos nariais.

Tokiems vaikams labai reikalingas supratimas ir psichologo pagalba. Visame pasaulyje plačiai naudojami meniniai užsiėmimai, kurių metu vaikai atsiskleidžia ir mokosi kontroliuoti blogas emocijas, bendrauti, lengviau pritapti visuomenėje. Projektas skatins vaikus atsikratyti neigiamų emocijų, lengviau bendrauti su aplinkiniais. Per aukok.lt surinkti pinigai skirti įsigyti kanceliarinėms priemonėms, reikalingoms meniniams užsiėmimams.

Apie projektą: Socialinių paslaugų teikimas ir psichologinė pagalba socialinės rizikos šeimų vaikams mažina negatyvių emocijų atsiradimą ir neigiamą mąstymą, dėl kurio pažeidžiamo amžiaus vaikai atsiduria krizinėse situacijose, atsiranda emociniai ir elgesio sutrikimai. Vaikų ir jaunimo dienos centrą „Mūsų nameliai“ lanko įvairaus amžiaus vaikai, turintys komunikacijos ir socializacijos problemų, nepasitikintys savimi, turintys žemą savivertę.

Per meninius-kūrybinius užsiėmimus projektas padėjo vaikams stiprinti emocinę ir elgesio sistemą bei pakeisti negatyvų mąstymą apie save ir aplinkinius, skatino pozityvaus elgesio ir teigiamų emocijų atsiradimą. Užsiėmimų metu, kartu su dailės akademijos savanoriais, vaikai piešė vieni kitų šaržus, taip perteikdami emocijas. Vėliau, kartu su psichologu ir socialiniais darbuotojais, jie mokėsi linksmu būdu pažinti save, savo charakterį, draugus, šeimos narius ir gimines. Programos tikslas – padėti vaikams teigiamai įvertinti bendraamžio sukurtą „portretą“, atpažinti ir kontroliuoti emocinius nuopuolius ir juos sužadinančius įvykius. Programoje dalyvauti buvo kviečiami ir „šaržuojamųjų“ dalyvių draugai, šeimos nariai ar giminės „advokato“ vaidmeniui.