Patyčios, netektis, smurtas, vienatvė, noras nusižudyti – tai tik dalis skaudžių klausimų, kurie kasdien minimi pagalbos prašančių vaikų ir „Vaikų linijos“ savanorių pokalbiuose.
- „Visi ignoruoja mane, esu jiems visiškas niekas... Jei nusižudyčiau, niekas neverktų... Jaučiuosi toks beviltiškas, toks bejėgis...“ (Alex, 15 m.)
- „Aš norėčiau viską papasakoti tėvam, bet bijau, kad jie, kai nueis į mokyklą, iškels didelį skandalą ir man bus tik dar blogiau... Kartais, kai grįžtu namo galvoju, ,,Kaip gera būtų dabar atsidaryti langą ir pro jį iššokti... Tuomet daugiau niekas manęs nebeskriaustų. Jeigu ką, tai mes šeštokai...“ (Tomas, 12 m.)
- „Jaučiuosi tokia vieniša. Visiška mėšlo krūva... Toje naujoje mokykloje visi tokie protingi, o aš kažkokia pilka dėmė, kuri verkia kas vakarą ir kemša bandeles be proto storėdama. Dar susirgau bulimija... Bijau kam nors pasakyti, kad visus metus beveik viską išvemiu, ką suvalgau...“ (Daiva, 16 m.)
Apie organizaciją. „Vaikų linija“ – tai jau 15 metų veikianti emocinės paramos tarnyba vaikams ir paaugliams.
Apie projektą. „Vaikų linijos“ savanoriai konsultantai kasdien atsiliepia į daugiau kaip 400 vaikų ir paauglių skambučių. Pokalbių su „Vaikų linijos“ konsultantais metu vaikai pasakoja apie jiems rūpimus, dažnai skaudžius dalykus, tokius kaip patiriamą prievartą, patyčias, tėvelių skyrybas, artimo žmogaus ar mylimo gyvūnėlio netektį, dalijasi savo jausmais bei išgyvenimais. Skaičiavimai rodo, kad šiuo metu skambučių srautas 31 kartą viršija mūsų galimybes atsiliepti.
Projekto tikslas – nupirkti vaikams 300 pagalbos valandų, kurios leis atsakyti į 12 000 vaikų ir paauglių pagalbos kreipimųsi į „Vaikų liniją“.
Parama skirta savanoriams konsultantams „Vaikų linijoje“ ruošti bei mokyti, patalpoms ir savanoriams koordinuoti bei darbo kokybei užtikrinti. Jūsų skirta parama leido tarnybai dirbti apie 700 valandų ir atsiliepti į 11.283 skambučius, atsakyti į 639 laiškus.