„Aš skambinau į Vaikų liniją šiandien ir kalbėjau su viena iš Jūsų savanore, mes su ja prakalbėjom 72 min 18 sek. Ji buvo labai supratinga, mokėjo išklausyti ir labai gerai mane suprato. Bet mūsų pokalbis nutrūko. Tik norėjau jos atsiprašyti ir jai labai nuoširdžiai padėkoti. Ir, kad ji žinotų kad aš nemiriau, nenusižudžiau ar nukraujavau. Tiesiog mano telefonas išsikrovė. <...> Noriu, kad ji žinotų, kad man be galo padėjo tas pokalbis. Ir kad supratau, kad pagalbos aš galiu sulaukti ne tik iš šeimos ar giminių, bet iš visai nepažįstamų žmonių. <...> Ačiū jai ir visai Jūsų komandai – esat labai geri žmonės, turbūt geriausi.“
„Buvau arti savižudybės, bet tada gavau atsakymą į vakar parašytą laišką, perskaičiau jį ir supratau, kad nereikia nuleisti rankų ir bandyti, kad ir kas benutiktų. Nuoširdžiai dėkoju, kad perskaitėte mano laišką ir padėjote susidoroti su man iškilusia problema. Iš tiesų niekada nebuvau pagalvojusi apie dienoraščio rašymą vietoj pjaustymosi. Dar kartą dėkui, būtina kreipsiuosi į jus jei iškils dar problemų.“
„Rašau jums, nes pasiilgau to, kad pasaulyje būtų nors vienas vienintelis žmogus, NORS VIENAS, kuris bendraus, O ne žemins, išklausys, O ne smerks, mylės, O ne nekęs, norės nuoširdžiai padėti, O ne apsimetinės, kad padeda, supras, O ne tiesiog palaikys problemas nerimtomis ir numos ranka................. Jūs esate iš tų žmonių, kurie yra prieš tą raidę O.“ (Ištraukos iš paauglių laiškų „Vaikų linijai“)
2016 metais „Vaikų linija“ atsiliepė į 154 395 vaikų ir paauglių skambučius, atsakė į 1348 laiškus internetu. Paskutiniais metais pavyko pritraukti ir paruošti daugiau savanorių konsultantų, todėl „Vaikų linijos“ galimybės išklausyti sunkumus išgyvenančius vaikus išaugo. Jei 2014 m. galėjome atsiliepti į 1 iš 17 vaikų skambučių, 2016 m. „Vaikų linija, klausau“ išgirdo 1 iš 4 pasikalbėti skambinusių vaikų.
Tam, kad „Vaikų linija“ galėtų nenutrūkstamai dirbti ir toliau didinti galimybes išklausyti sunkumus išgyvenančius vaikus bei paauglius, nuolat turime:
• Pritraukti, atrinkti ir paruošti naujus savanorius konsultantus. 4-5 mėnesius vykstančiuose mokymuose savanoriai įgyja kompetencijos konsultuoti vaikus ir paauglius telefonu ir internetu įvairiomis temomis (tarp jų: kriziniai išgyvenimai, savižudiškos mintys, netektys, prievarta, patyčios);
• Vykdyti konsultantų darbo kokybės priežiūrą, teikti emocinę paramą ir pagalbą konsultantams po sudėtingų budėjimų ar skambučių, organizuoti individualias ir grupines sudėtingų atvejų analizes,
• Kelti budinčių savanorių konsultantų kvalifikaciją, organizuoti mokymus ir seminarus, motyvuoti savanorius budėti daugiau ir ilgiau;
• Koordinuoti konsultantų darbą: budėjimo grafikų sudarymas, keitimas ir nuolatinė stebėsena, dokumentacijos tvarkymas, statistikos kaupimas bei analizė, ataskaitų rengimas.
Jūsų parama „Vaikų linijai“ leis atsiliepti į daugiau vaikų skambučių ir greičiau atsakyti į vaikų laiškus! Padėkite mums išklausyti ir palaikyti vaikus!