„Kalbėti buvo sunku, man labai skaudėjo...Tuo metu man buvo sunkiausios akimirkos gyvenime - nebemačiau gyvenimo prasmės, atrodė, kad niekam nerūpi – gyva aš ar ne, galvojau apie savižudybę... Bet žodis po žodžio įsikalbėjau. Papasakojau „Jaunimo linijos“ savanoriui apie mane kamavusias bėdas: patyčias mokykloje, girtaujantį tėvą, įtampą namuose. Pokalbis man padėjo, aš nurimau ir pasijutau geriau.“
„Paskambinti į „Jaunimo liniją“ man patarė draugė, kuri drąsino: „Evelina, skambink, jie tavęs nepžįsta, nemato, kalba anonimiškai - juk nieko neprarasi“. Labai džiaugiuosi, kad išdrįsau paskambinti. Situacija nuo pirmojo pokalbio su „Jaunimo linijos“ savanoriu mano gyvenime pasikeitė: sustiprėjau kaip asmenybė ir kiti žmonės nebeišmuš manęs lengvai iš vėžių. Žinau, kad nebesu viena ir tai suteikia man jėgų gyventi“.
Apie projektą. Į „Jaunimo liniją“ kasdien skambina daugiau nei 300 jaunų, sunkumų slegiamų žmonių, kuriems mūsų telefonas dažnai yra vienintelis priimtinas pagalbos būdas. Jauni žmonės į „Jaunimo liniją“ dažniausiai kreipiasi dėl minčių apie savižudybę, santykių su tėvais, globėjais, kitos lyties atstovais ar draugais, vienišumo, patyčių.
2016 m. „Jaunimo linija“ sulaukė apie 196 tūkst. bandymų prisiskambinti iš kurių galėjo atsiliepti į 64 tūkst. Tai reiškia, kad atsiliepėme į 1 iš 3 skambučių ir atsakėme į 1648 el. laiškus. Emocinės paramos telefonu savanoriai budėjimams skyrė 28 312 valandas savo laiko. Tai yra 3 metai 2 mėnesiai 3 savaitės 2 dienos 16 valandų.
Šio projekto tikslas – užtikrinti sąlygas emocinei paramai nuolat teikti.