Aukok projektui Tapk ambasadoriumi Pateik projektą
Paremk mus
Skirk 2%

Išklausytas vaikas – laimingas vaikas

Atgal

Išklausytas vaikas – laimingas vaikas

„Ačiū jums už pagalbą, kartais atrodo, kad tik jūs mane suprantat“ (13 m. paauglė)

„Sveiki, ačiū, kad man padėjote, gavusi jūsų laišką pasijaučiau stipresnė širdimi. Aš klasėje užkirtau kelią patyčioms. Dabar visa klasė gyvena draugiškai.“ (10 m. mergaitė)

„Aš manau, kad Vaikų linijai tikrai galima pasiguosti, tik labai jau sunku prisiskambint. Bet kai aš skambinau patarimo sulaukiau. Savanoris buvo labai malonus ir manęs išklausė“ (13 m. paauglys)

„Na pavyzdžiui man labai patinka vaikų linija. Man ji visada padeda, skambinu tol kol prisiskambinu. Juk supraskit, į vaikų liniją skambina tūkstančiai vaikų. Todėl ir būna užimta.“ (11 m. mergaitė)

„Nežinau, kaip išsakyti savo džiaugsmą ir dėkingumą jums. Jei nebūčiau jums paskambinusi, tikriausiai jau būčiau nebegyva. Ačiū jums“ (16 m. mergina)

2014 m. vaikai ir paaugliai į „Vaikų liniją“ telefonu bandė prisiskambinti daugiau nei 2 milijonus kartų. „Vaikų linijos“ galimybės pernai leido atsiliepti į 1 iš 12 vaikų skambučių. Vis daugiau paauglių pagalbos į „Vaikų liniją“ kreipiasi elektroniniais laiškais – 2014 metais konsultantai atsakė į daugiau nei tūkstantį laiškų (tai beveik 40 proc. daugiau nei 2013 m.).

Tam, kad „Vaikų linija“ dirbtų nenutrūkstamai ir vaikai gautų jiems reikiamą pagalbą telefonu ir internetu dėl jiems kylančių sunkumų (pavyzdžiui, prievarta, patyčios, nesutarimai su tėvais ar draugais, konfliktai, vienišumo jausmas, netektis, išgyvenama krizė ir kt.), reikalingi:
- savanorių konsultantų mokymai, kuriuose jie įgyja kompetencijos konsultuoti vaikus ir paauglius telefonu įvairiomis temomis (tarp jų: kriziniai išgyvenimai, savižudiškos mintys, netektys, prievarta, patyčios);
- savanoriško darbo kokybės priežiūra bei nuolatinis kvalifikacijos kėlimas, emocinė parama ir pagalba konsultantams po sudėtingų budėjimų ar skambučių, individualios konsultacijos, atvejų analizės grupės, kurių metu aptariami ir aptariami probleminiai sudėtingi atvejai, ir pan.;
- savanoriško darbo koordinavimas: budėjimo grafikų sudarymas, keitimas ir nuolatinė stebėsena, dokumentacijos tvarkymas, statistikos kaupimas bei analizė, ataskaitų rengimas;
- „Vaikų linijos“ patalpų Vilniuje nuoma ir komunaliniai mokesčiai. Patalpos reikalingos konsultavimui, mokymams, atvejų analizėms, susirinkimams.

Padėkite mums išklausyti vaikus!

Internetinė bankininkystė
Paypal
SMS
TransferGo
Mokėjimas pavedimu
Dovanų čekis
Daugiau Uždaryti
Paysera
Paypal
SMS
TransferGo
Mokėjimas pavedimu
Dovanų čekis